אמיקו יושי – חלק ב'

… אמיקו שלח יד זהירה אל שערה, ליטף את קצוות שיערה השופע והביט אל תוך עיניה הכחולות. הוא מצא את עצמו נרגש יותר היום, מאוהב כמעט. שדרוג התוכנה שסידני עברה כשהוא הטעין אותה הבוקר הסתיים, ויש לה עכשיו סט מרשים מאוד של תנוחות חדשות שאף בחורה בשר ודם לא מסוגלת או רוצה לעשות עבורו, בטוח יותר מקיקו שחושבת שיש לה בכלל סיכוי איתי, הוא גיחך לעצמו. הוא חיבק את חמוקיה המהונדסים, והיא החזירה חיבוק מכני לפני שנשכבה על המיטה, מרימה את ידיה אליו, מזמינה אותו אל בין שדי הסיליקון הגדולים והרכים שלה, הזמנה מיוחדת שעשה כדי שתתאים למידה המוגזמת שהוא כל כך אהב ושהייתה לכל שחקניות הפורנו שהכיר מהלילות שהיה מעביר מול המסכים כנער. הוא נשאב כליל לפנטזיה שהיא סיפקה לו, נהנה ממגע ידיה המלטף, מעורה המבריק והרך שמרגיש בדיוק כמו שחשב שירגיש כל אימת שהייתה מפנטז עליה בחצי השנה שעברה מאז שהרשה לעצמו להזמין אותה בגלל הקידום שקיבל. 

"סידני 2" למדה לבדה להיאנח בכאב מעושה כשאמצעי הקלט שעבר התאמה מיוחדת כדי להתאים לשוק היפני וממוקם בין שתי רגליה הצליח בקושי להרגיש את הדקירה הקטנה בהתקן הרך, כשהוא נשכב עליה. בקול מסונתז היא ליוותה אותו, נאנקת לכאורה מגודלו, ולאחר מספר קטן של תנועות אגן מהירות, אמיקו הגיע לפורקן קולני, וסידני, שאומנה על-ידי צפייה באלפי שעות של פורנו תעשייתי, גנחה בקולניות ילדותית בעוד המנועים המתקדמים מכווצים את רגליה סביבו. אמיקו השתחרר מאחיזתה, התהפך בקול ונשכב על גבו, מסדיר את נשימתו המהירה.

כשקם כדי לנקות את סידני, היא כבתה לפתע, גופה הפך רפוי לחלוטין, עיניה נעצמו, וקול אנושי בקע לפתע מאחורי ראשה, קורא בשמו וצוחק צחוק ארוך ומרושע.  אמיקו הסתובב באחת, מופתע לשמוע לפתע את הצחוק נעלם ומפנה את המקום להקלטת קולו שלו, צועק ומחרחר כפי שהיה כשהגיע לפורקנו לפני רגע קט. פניו התעוותו בחוסר אמון, הייתכן?  ליבו התנפץ לאלף חתיכות והוא התמלא בחרדה כשהבין שהדבר היחיד שעליו ניסה לשמור כל חייו, הפרטיות שלו, חוללה לעד. כשחזר לעשתונותיו, הוא הבין שהוא מזהה את הקול שקרא בשמו. בעבודתו הקודמת, הוא פיטר לא מעט אנשים כדי להגיע למטרות שהציבו עבורו הבוסים האמריקאיים שלו. ג'ונג-הי היה אחד מהמתכנתים שממנו גנבו האמריקאים את פרי עמלו, בחור קוריאני מבריק, שלא אהב את אובדן ההכנסה שלו, ונשבע שיחזור לנקום בו כשהוא פיטר אותו בפומבי, שולח אנשי האבטחה לגרור אותו החוצה בכוח מהבניין הגבוה.

הוא נרתע בבהלה, נופל בכאב מהמיטה העגולה. הלמות ליבו מרעידות את גופו הצנום, הוא הרגיש כל כך חשוף ועירום לפתע. האפשרות שחייו כפי שהוא מכיר אותם הסתיימו באבחה אחת הייתה גדולה עשרות מונים ממה שהוא הצליח להכיל. התרבות אותה ספג לאורך חייו הבוגרים השכילה להעניק לו כלים רבים, אבל הם לא שווים מאום ללא מסך הפרטיות עליו שמר בקנאות.  הוא שם את ראשו בין ידיו, מחניק פנימה את צעקת הכאב. הוא הזדקף, תלש את החלוק השחור ועטה אותו במהירות פונה לצאת את החדר כשלפתע מסך הטלוויזיה הגדול שמעל למיטתו העגולה נדלק, מקרין בצבעים חיים וברזולוציה חדה את מה שהקליטו זוג המצלמות שהיו חבויות בעיניה של סינדי. המראה של פרצופו המתעוות כשהוא מגיע לפורקן, היה משהו שהוא מעולם לא ראה בעיני עצמו ובוודאי שלא שיער שייחשף לעיני זרים. הוא חיפש בעצבנות את השלט כדי לכבות את המסך, כשהטלפון הנייד שלו החל לזמזם. הפחד החל להשתלט עליו וידיו התחילו לרעוד כשראה שלאחת הקבוצות באפליקציית ההודעות שלו, זו שבה מכותבים כל אנשי המשרד נכנסה הודעה עם הסרטון מצורף. הוא לא היה צריך אפילו לנגן אותו כדי להבין שזה נגמר. חייו הפרטיים נחשפו לעיני כל. מפקידת הקבלה ועד יושב ראש החברה, הוא ראה את הוי הכחול ממלא את כל הצ'אט.  הוא נפל אל ברכיו, בוכה בכי שקט, מרעיד את גופו ללא שליטה.

בראש מורד הוא זחל אל הרהיט היחיד הנוסף שהיה בחדר הקטן.  זו הייתה שידה אדומה עתיקה שקיבל בירושה מסבו, טייס קמיקזה מהולל שזכה לחרף את נפשו בפרל הארבור. הוא פתח את המגירה העליונה. הבזק של אור אדום חזר אל עיניו כשהוציא את החרב הקטנה מהנידן,
הוא כבר הבין מה עליו לעשות.

ואז הפעמון צלצל שוב.

השאר תגובה