אמיקו יושי – חלק א'

סיפור בהמשכים על אהבה סודית – חלק ראשון

בשעת ערב מאוחרת, צלצל הפעמון העדין בדירה הקטנה ושוב תפס את אמיקו יושי בהפתעה. הוא עבר לדירה החדשה רק לפני חודש, והכל עדיין היה זר ולא מוכר בדירה המעוצבת להפליא שבקומה ה-37. הדירה שאותה קנה בכסף הגדול שעשה, שכנה בקומפלקס דירות מודרני שאוכלס לאחרונה סמוך לתיאטרון טוקיו החדש שנמצא בלב העיר החדשה. מעוצבן, אמיקו מיהר לשים עליו חלוק שכיסה את עירום גופו הצנום, קם מהמיטה במהירות וצעד יחף על רצפת הפרקט היוקרתית שמקשטת את המבואה הקטנה ופתח את הדלת.

בעמידה ביישנית ותוך כדי קידה, קיקו, השכנה מהדירה ליד החלה להתנצל על השעה המאוחרת. בידיה החזיקה את סט כוסות השתיה שהוא הלווה לה אמש, סט שהרשתה לעצמה לבקש ממנו כשהייתה חצי שיכורה, כשלקראת חצות הגיעו לפתע עוד חברות למסיבה שהיא אירחה עבור חברתה מהעבודה. קיקו, נערה יפנית נאה ועדינת מראה בשנות ה20 לחייה, סנונית ראשונה לשינוי שיפן עוברת, עובדת כשותפה זוטרה כמעט יחידה באותה פירמת רואי החשבון הבינלאומית שבה אמיקו מתפקד בחריצות האופיינית ליפנים הצעירים בני גילו בתור סגן מנהל בכיר, תפקיד אליו הגיע בעקבות מיזוג מוצלח שהוא עזר להביא לפירמה. היא זו שמיהרה לספר לו על הדירה שהתפנתה לפתע בבית הדירות היוקרתי ובכך עזרה לו לתפוס אותה, לפני שכרישי הנדל"ן בטוקיו הספיקו לשים עליה יד, מקווה בסתר ליבה שיזכור לה חסד זה.

בעודה עומדת שם, מפטפטת ומסיטה את שערה השחור הארוך בהטיה פתיינית, מגישה לו את סט הכוסות בחזרה, היא החלה לחשוב שאולי הייתה מדי חצופה אמש ופספסה את ההזדמנות לממש את חלומה, כשעשתה את הצעד הראשון והזמינה אותו להיכנס פנימה למסיבה. למרות שהיא מחשיבה את עצמה נערה מודרנית, יש עדיין קוד התנהגות שמצופה ממנה, ולפנות לממונה עליה בעודה שיכורה כנראה איים עליו וצבע אותה עבורו באור שלא מחמיא לתפקיד הרעייה אליו ייעדה את עצמה בסתר מאז שאמיקו הגיע לפירמה.

אמיקו תפס את המגש המתכתי עם הסט השביר למראה בשתי ידיו, קד קידה עצבנית והסתובב חזרה לתוך הדירה, מפספס לגמרי את המבט המעריץ בעיניה היפות, כמעט חושף את ישבנו כשטרק את הדלת מאחוריו בבעיטה, משאיר את קיקו עם תחושת ההחמצה המרה. הוא מיהר למטבח, רוטן בכעס על ההפרעה הבלתי צפויה והניח את המגש על האי הלבן שבמטבח החדש שעמד לו בשיממונו מאז שהגיע לכאן. הוא פשט במהירות את חלוק המשי השחור שהחליק ברכות אל הריצפה המלוטשת, ומיהר חזרה אל המיטה העגולה הגדולה והאדומה שניצבה באמצע חדר השינה העגול שלו שמוקף בתאורת לדים אדומה.

על המיטה נחה לה בעירום מפתה פיסת הטכנולוגיה החדשנית ביותר שכסף יכול לקנות. "סינדי 2", בובת מין מהסוג המתקדם ביותר, בלונדינית יפיפה עם גוף חלק ומטופח וממדים מרשימים, "אישה" שגברים יפנים קטני מידה כמו אמיקו יכולים רק לפנטז עליה. להיות איתה הפך לפסגת השאיפות שלו מאז ששמע בשירותים צחקוקי מבוכה מחבריו לעבודה שסיפרו לו על האנדרואיד המתקדם שחברה מקליפורניה הצליחה לייצר.

הדור החדש, הרבה יותר מתקדם מ"סינדי" הראשונה, משופע בטכנולוגיית למידה עדכנית ומכיל מעבד נויירוני מתקדם שמאפשר לה לפתח קשר חזק ומיידי עם בעליה המאושר. אמיקו שלח יד אל המכשיר הנייד שהגיע איתה, ו"סינדי 2" יצאה מהקיפאון שאליו נכנסה כשלא חשה אותו. "היי אמיקו, חסרת לי לי כל כך, אני כל כך שמחה שחזרת אליי" אמרה בקול יפני ילדותי, חושפת את לובן שיניה המתכתיות בחיוך נוצץ, כשהזדקפה לשבת על המיטה בחריקה שקטה. מנועי הסרבו המתקדמים שלה חשו את תנועת המיטה כשאמיקו התיישב לידה, ופיצו במהירות על תנועות המים הרכות של המזרון הרך.

המשך יבוא…

השאר תגובה